Prehrana, navade in rituali, spopadanje s stresom, psihologija odnosov, vadba, srečanja na nepozabnih dogodkih, aktivni vikendi, motivacijski pogovori in zgodbe uspešnih slovenk,..

Vse to te čaka samo v našem programu in sigurno ti bo uspelo postati to kar si si od vedno želela! Samozavestna in fit ženska, z zdravim odnosom do SEBE, svojega partnerja, prehrane ter nepremagljiva na vseh področjih – TOP ŽENSKA!

V našem programu, kjer ti bomo pomagali, da postaneš TOP ženska, bomo tako edinstveno združili vadbo, psihologijo ter prehrano, hkrati pa se bomo večkrat videli tudi v ŽIVO!

Ja, prav si prebrala, že 3.10. te čaka prvo srečanje v živo, kjer bodo z nami znane slovenske uspešne ženske, ki bodo s teboj delile svoje zgodbe ter nasvete!

Tega enostavno ne moreš zamuditi, če si pripravljena postati TOP ženska!

info@topzenska.si Stari trg 61, 8210 Trebnje
Image Alt

TEK ALI VADBA ZA MOČ?

TEK ALI VADBA ZA MOČ?

Tek je ena izmed pogostih in čedalje bolj popularnih rekreativnih dejavnosti, primerna za vse starostne kategorije, prilagodljiva vsakemu žepu in ma veliko pozitivnih učinkov. Okrepi se nam imunski sistem, izboljša se delovanje pljuč, znižuje krvni tlak in izboljšuje pretok krvi in kisika skozi telo. Poleg tega, je odličen način za sprostitev napetosti po vsakodnevnih obveznostih, zmanjšuje stres, dviguje raven energije, z dvigovanjem fizične pripravljenosti pa hkrati tudi povečuje samozavest. Tekači tečejo sami ali v skupinah, poleti in pozimi, zvečer in zjutraj, po cesti, stadionu in gozdu, ker tako rekoč ni pravila kdaj in kje moramo teči, temveč je to aktivnost, ki jo posameznik prilagodi svojemu ritmu dneva.

Če še niste nikoli obuli tekaških čevljev je potrebno začeti počasi, postopoma. Kot prvo si postavimo svoj cilj, ki ga želimo izpolniti. On bo ta motivator, ki nas bo potiskal naprej, ko nam bo težko. Začenjamo s hojo, ki jo postopoma mešamo z vključevanjem teka. Izberite mehko podlago, saj bo predstavljala manjšo obremenitev na noge in sklepe. Trava, »makedam« ali gozdne poti so idealne za začetnike, saj se v primerjavi z asfaltom, zmanjša možnosti poškodb. Da pa bodo začetki še lažji, se na tek v naravo odpravite s prijateljem in pot bo ob dobri družbi hitreje minila. Priznam, prvi trije tedni, ko začnemo teči so najtežji, pa vendar tudi najpomembnejši. To je čas, ki ga telo potrebuje, da se navadi na tek. Prav tako, pa se morata tudi naša glava in misli naravnati na tek. Skozi tedne boste premagovali samega sebe, zato vztrajajte, saj je to ena izmed odločilnih stvari za uspeh, tako v vsakdanjem življenju kot tudi v športu.

Ne pozabi pa, da je poleg samega teka izrednega pomena tudi vadba za moč. Koristi, ki jih pridobimo s treningom za moč, so tako zelo pomembne, da ga preprosto morate izvajati. Z vadbo za moč, boste izboljšali svojo tehniko teko, namreč močnejši kot bomo, dlje časa bomo lahko vztrajali v kvalitetnem teku, s pokončno držo, brez obračanja trupa, ki nastopi, ko nismo več sveži. Z njo lahko preprečimo marsikatero poškodbo. Upam, da še niste občutili bolečin sindroma IT trakta, plantarnega fascitisa, stres fraktur…, hkrati pa vadba za moč posledično tudi izboljša tekaški rezultat, krepi kosti oblikuje telo in izboljša vsesplošno funkcionalnost in kakovost življenja.

Vadbo za moč je najboljše izvajati ločeno od tekaškega treninga, s poudarkom na stabilizaciji trupa, moči nog, zadnjice in stabilizaciji sklepov.

Kot vidiš je trening moči nujen košček sestavljanke vsakega tekača, tako da če še ne le pogumno prični še s treningi moči.

Avtorica:

Katja Ponikvar