Prehrana, navade in rituali, spopadanje s stresom, psihologija odnosov, vadba, srečanja na nepozabnih dogodkih, aktivni vikendi, motivacijski pogovori in zgodbe uspešnih slovenk,..

Vse to te čaka samo v našem programu in sigurno ti bo uspelo postati to kar si si od vedno želela! Samozavestna in fit ženska, z zdravim odnosom do SEBE, svojega partnerja, prehrane ter nepremagljiva na vseh področjih – TOP ŽENSKA!

V našem programu, kjer ti bomo pomagali, da postaneš TOP ženska, bomo tako edinstveno združili vadbo, psihologijo ter prehrano, hkrati pa se bomo večkrat videli tudi v ŽIVO!

Ja, prav si prebrala, že 3.10. te čaka prvo srečanje v živo, kjer bodo z nami znane slovenske uspešne ženske, ki bodo s teboj delile svoje zgodbe ter nasvete!

Tega enostavno ne moreš zamuditi, če si pripravljena postati TOP ženska!

info@topzenska.si Stari trg 61, 8210 Trebnje
Image Alt

Mišice medeničnega dna

Mišice medeničnega dna

Lepo pozdravljena!

Preden začnem z današnjo tematiko me nekaj zanima. Kaj pomisliš ob besedah: poskoki, tek, kolebnica, kihanje, smejanje.. Se ob teh besedah nasmehneš ali pomisliš na kaj slabega, na kaj kar bi te odbijalo od njih? Mogoče se ti že svita o čem govorim. Te pri teh vrstah gibov odnese na wc? Ja, zanima me, če ti uhaja urin oz. če prihaja do urinske inkontinence. To je zelo pogost pojav pri ženskah, sploh pa pri novopečenih mamicah in pri starejših ženskah. Mišica je nezmožna zadrževati urin ali drugače rečeno, pri večjem pritisku na mehur, vam uide.

Naše mišice medeničnega dna se z leti oslabijo in po porodu se raztegnejo. Nimajo več tiste tenzije, moči kot nekoč. Zato je pomembno, da za njih skrbimo, saj nam bodo služile celo življenje. Dajmo najprej razložiti zakaj bi jih sploh ojačevale, če smo pa že rodile? Naše MMD igrajo zelo pomembno nalogo v našem telesu. V prvi vrsti pomagajo pri zadrževanju urina in dajejo podporo danki med iztrebljanjem, pomagajo pa tudi pri porodu saj se močno raztegnejo.

Pomembne so za delovanje sečnega mehurja in črevesja, pripomorejo k boljši stabilnosti hrbtenice in medeničnega obroča, vzdržujejo pravilno lego medeničnih organov ter prispevajo k boljši spolnosti. Kar veliko funkcij kajne? Ti je sedaj malo bolj jasno zakaj jih potrebuješ v najboljši moči.

Kako pa bi za te mišice tam spodaj sploh lahko skrbele, kako lahko telovadimo da bi jih vključevale? Precej enostavno. MMD so skeletne mišice, se pravi se za njih dela isti trening kot za ostale mišice v našem telesu. Od 8-10 ponovitev, 3 serije, lahko tudi dvakrat na dan.

Aktivacija MMD je precej enostavna, vendar moraš paziti da ne aktiviraš še drugih mišic, ki so zraven. Najboljši način s katerim aktiviraš MMD je, da si predstavljaš kot da bi želela zaustaviti urin.  Pri tem pa pazi, da ne stisneš mišic zadnjice, trebuha in stegen. 5 sekund zadržiš, 5 sekund spustiš ter kot sem že omenila 8-10 ponovitev.

Res ti polagam na srce, da ne odlašaš s tem, saj ti bo telo hvaležno. Brez skrbi boš pretekla tistih nekaj kilometrov in z največjim veseljem se boš smejala šalam, brez da bi začutila kakšno poplavo. Potrudi se in verjemi vase, telo imaš samo eno!

Avtorica:

Veronika Grabnar